Թեմա ՝ Սոց-ցանցեր (Համացանց) 

Ընտել եմ համացանց թեման, քանի որ համացանցը հիմա ամենաարդիական թեման է ամբողջ աշխարհում։ Հիմա դժվար թե կարող ենք աշխարհը պատկերացեննք առանց համացանցի։

Հարցման նպատակը ՝ Ուսումնասիրել մարդկանց կարծիքը սոց կայքերի մասին, թե արդյո՞ք տեղյակ են համացանցից սպառնացող վտանգների և առավելությունների մասին։

Հարցեր

 

հարցազրույց եմ ունենալու, և ցանկանում եմ հնարավորինս լավ պատրաստվել։

1) Ի՞նչ գիտեք վեբ-դիզայնի մասին:
1․ Վեբ-դիզայնը դա արդի մասնագիտություն է
2․ Վեբ-դիզայներները զբաղվում են կայքերի ձևավորմամբ
3․ Դժվարանում եմ պատասխանել
4․ Այլ պատասխան

2) Ձեր կարծիքով՝ սա եկամտաբեր աշխատանք է։
1․ Այո
2․ Ոչ
3․ Այլ պատասխան

3) Ինչպե՞ս եք դուք պատկերացնում վեբ-դիզայների/ծրագրավորողի սովորական օրը։
1․ Ինչպես բոլոր մարդկանց դժվարային օրը
2․ Ամբողջ օրը անց է կացնում համակարգչի առաջ
3․ Այլ պատասխան

4) Այս ոլորտից որևէ նշանակալից մարդկանց անուններ գիտե՞ք:

5) 3 բառով նկարագրեք վեբ-դիզայների հիմնական խնդիրները։

6) Գիտե՞ք տարբերությունը վեբ դիզայնի և ծրագրավորման միջև ):
1․ Այո
2․ Ոչ
7) Եթե գիտեք որոնք են ծրագրավորողի և վեբ-դիզայների տարբերություններն ու նմաննություններն, խնդրում եմ նշեք։

8) Պե՞տք է արդյոք վեբ-դիզայնը ավելացնել դպրոցներում որպես պարտադիր առարկա։
1․ Այո
2․ Ոչ
3․ Այլ պատասխան

9) Նշեք Ձեր սեռը

10) Նշեք Ձեր տարիքը

11) Նշեք Ձեր կրթությունը
1․ Հիմնական
2․ Միջնակարգ
3․ Միջին-մասնագիտական
4․ Բարձրագույն

12) Նշեք Ձեր զբաղվածությունը
1․ Ուսանող եմ
2․ Աշխատում եմ
3․ Չեմ աշխատում
4․ Այլ պատասխան

13) Նշեք Ձեր մասնագիտությունը