Բարև ձեզ, ես Ալեքսանդր Հովհաննիսյանն եմ ։ Կարդալով ձեր հայտարարությունը, իմ մոտ ցանկություն առաջացավ դիմելու ձեզ, հաշվի առնելով բոլոր պայմանները, եւ աշխատանքային գրաֆիկը։ Ես սկսնակ ծրագրավորող, ինչպես նաեւ ուսանող եմ։ Ես կարծում եմ, որ ես համապատասխանում եմ ձեր նշված չափանիշներին եւ բացի այդ, ես ունեմ այն հատկանիշները, որոնք անհրաժեշտ են մեծ ընկերություններին

  • ես լավ եմ հարմարվում ցանկացած պայմաններին,
  • կարող եմ միանգամից միանալ թիմին, շատ ընկերասեր եմ
  • աշխատասեր եմ և նվիրված,
  • շատ պատասխանատու եմ վերաբերվում տարբեր ծավալուն նախագծերին

Համոզված եմ որ իմ մասնագիտական գիտելիքներս և վերևում նշված հատկանիշներս թույլ կտան նպասել ընկերության շարունակական ծրագրերի իրականացմանը: Հյուս ունեմ որ շուտով անձամբ Ձեզ հետ հնարավորություն կունենամ զրույցել և ցույց տալ իմ պորտֆոլիոն ու CV-ն, որպեսզի դուք հաստատապես համոզված լինեք իմ խոսքերում:

Կարող եք ինձ հետ կապ հաստատել վերևում նշված էլ․հասցեով։

Շնորհակալություն ժամանակ տրամադրելու և ընթերցելու  համար: Սիրով կսպասեմ Ձեր արձագանքին: