Երբ այս տարին սկսվեց, մեզ արդեն սպասում էին բուռն նախագծեր, խնդիրներ եւ մեր բոլորի կողմից սիրված ու հայտնի Դիջիթեքը։ Բացի այդ, այս տարի ես սկսեցի հաճախել ծրագրավորման դասընթացների, և այդ ժամանակ ես զգում էի, որ իմ հմտությունները դարձան ավելի լավ, բայց ինձ չէր հերիքում փորձը, ինչի պատճառով ես շատ դժգոհ էի։ Եվ, իմ բախտը բերեց, քանի որ այս տարի առանձնապես չէի ուզում մասնակցել Դիջիթեքի նախագծին, բայց հենց այդ ժամանակ իմ համակուրսեցիները ծրագրավորման դասընթացներ էին անցկացնում այդ նախագծի շրջանակներում, և ես մտածեցի , որ իմ մասնակցությունն այդ նախագծին օգտակար կլինի և ինձ, և այն տղաներին, ովքեր գնում են այնտեղ ինչ-որ նոր բան սովորելու ։ Այսպիսով, ես միացա իմ ընկերներին եւ օգնեցի նրանց վարել իրենց դասընթացներ։ Իրենց հախագծին կարող եք ծանոթանալ հղմամբ

Դիջիթեքյան այլ դասընթացներ

Դիջիթեք 2022-ի շրջանակներում մասնակցեցի ինչպես իմ համակուրսեցիների, այնպես էլ այլ սոբվորողների կազամակերպած դասընթացներին։

Դիջիթեքյան օրացույց 2022 | My Edu Way (wordpress.com)

Մասնագիտական

Այս տարի ավելի հստակ քայլերով սկսեցի տարին ՝ ստեղծելով նոր նախագծեր, ձեռք բերեցի նոր մասնագիտական հմտություններ, ինչպես քոլեջում, այնպես էլ քոլեջից դուրս մասնագիտական դասընթացների մասնակցելով։

Բաժիններ

Գրաֆիկ դիզայն – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

3դ մոդելավորում – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան(edublogs.org)

Ձեռներեցություն

Ձեռներեցություն առարկայի շրջանակներում ծանոթացանք մարքեթինգային մի շարք հնարքների, բիզնեսի առաջխաղացման մեթոդներին, և ամենակարևորը 0-ից գրեցի իմ բիզնես պլանը։

Առարկայի հղումը ՝ Ձեռներեցություն – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Հայող լեզու

Հայոց լեզվի դասաժամերին կատարեցի թարգմանչական, հետազոտական, վերլուծողական նախագծեր։ Հետազոտական նախագծերը օգնեցին ինձ ընդլայնել աշխարհայացս և բարելավվեցի լեզուներիս իմացությունը։

հղումը ՝ Հայոց լեզու – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Նախագծերից մի քանիսին կարող եք ծանոթանալ այցելելով ներքևի հղումներով

Արարատ լեռ – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)
Բարսելոնայի ծագման պատմությունը – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)
Բռնցքամարտի պատմությունը – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Անվտանգություն և առաջին բուժօգնություն

Անվտանգություն և առաջին բուժօգնություն առարկայից ծանոթացանք առողջ ապրելակերպի հետ, իմացանք թե ինչպե՞ս ցուցաբերել ճիշտ առաջին բուժօգնություն։

Անվտանգություն և առաջին բուժօգնություն – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Աշխատանքային գործունեության հիմունքներ / Քաղ․ սոց․ հիմունքներ

Վերը նշված առարկայի դասաժամերին ծանոթացանք աշխատանքահին հմտություններին և նրբություններին, սովորեցի թե ինչպես ճիշտ մոտիվացիոն նամակ գրել, պայմանագրի կետերին, ճիշտ CV և ինքնակենսագրական գրելու կանոններին և այլն։

Բաժինների հղումները ՝

Աշխատանքային գործունեության հիմունքներ – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան(edublogs.org)

Քաղ․սոց․հիմունքներ – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան(edublogs.org)

նյութեր ՝

Մոտիվացիոն նամակ – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Ինքնակենսագրական – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

CV անձնական թերթիկ – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Լանդշաֆտագիտություն և Էկոլոգիա

Լանդշաֆտագիտություն և Էկոլոգիա – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Հաղորդակցություն / Իրավունքի հիմունքներ

Առարկայի շրջանակներում ծանոթացանք մեր իրավունքներին, սովորեցինք, թե ինչպես պաշտպանել և ճիշտ օգտագործել մեր իրավունքները, ինչպես նաև հաղորդակցություն առարկայից ծանոթացանք հաղորդակցման ճիշտ կանոններին։

Բաժնի հղումը ՝

Հաղորդակցություն – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Իրավունքի հիմունքներ – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Մարզական ստուգատես

Մարզական ստուգատեսի շրջանակներում այցելեցի սահադաշտ և Լեռնանիստ ճամփորդության։

Ավելին կարող եք ծանոթանա այստեղ ՝

Գեղասահք – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Լեռնանիստ – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)

Ճամփորդություններ

Այս տարի համեմատաբար նախորդ տարվա ճամփորդությունները ավելի քիչ են, ինչը պայմանավորված է տրամաբանական մի շարք հանգամանքներով, սակայն հունիսյան ճամբարի շրջանակներում պլանավորում եմ ճամփորդել ավելի շատ:

Հղումներ ՝

Այցելություն Թղթե ականներ պաստառների ցուցադրությանը –Ալեքսանդր Հովհաննիսյան(edublogs.org)

Լեռնանիստ – Ալեքսանդր Հովհաննիսյան (edublogs.org)